Mocht u onverhoopt niet tevreden zijn over de manier waarop u door mij behandeld bent, dan hoop ik dat u daarover met mij in gesprek gaat. Mochten we er samen niet uitkomen, dan kunt u zich wenden tot de klachtfunctionaris van de beroepsorganisatie waarbij ik ben aangesloten (NVST). Te weten "Quasir" en de geschilleninstantie "Stichting Zorggeschil".
Zodra de klachtfunctionaris uw klacht heeft ontvangen, informeert deze u over de verdere procedure.
Bij de tuchtcolleges kunt u alleen klagen over situaties die onder de tuchtnormen(beroepscodes) binnen de complementaire zorg vallen. In bijna alle gevallen betreft het hier de beroepscode van RBCZ/TC en de beroepscode van de beroepsorganisatie waarbij ik ben aangesloten; NVST.
Het stappenplan bij een klacht:
1. ga in gesprek met uw therapeut;
2. indien stap 1 geen oplossing biedt, kunt u de klachtenfunctionaris van Quasir inschakelen via administratie@nvst.nl ;
3. indien stap 2 geen oplossing biedt kunt u Stichting Zorggeschil inschakelen, dit gaat via de klachtenfunctionaris.
var _TradeTrackerTagOptions = { t: 'a', s: '455572', chk: '59699d31fe49f04c6aaa6d8a5679f2ae', overrideOptions: {} }; (function() {var tt = document.createElement('script'), s = document.getElementsByTagName('script')[0]; tt.setAttribute('type', 'text/javascript'); tt.setAttribute('src', (document.location.protocol == 'https:' ? 'https' : 'http') + '://tm.tradetracker.net/tag?t=' + _TradeTrackerTagOptions.t + '&s=' + _TradeTrackerTagOptions.... lees verder »
Inmiddels mag ik sinds 3 weken weer volop aan het werk na 8 weken 'geheelonthouding'. Wat heb ik mijn clienten ontzettend gemist. Het geven van de broodnodige ontspanning, de spieren flink of juist za... lees verder »